30 C PÅ ALTANEN

Lite kyligt imorse när jag var ute och drog ogräs i rabatterna men så fort solen tittade fram så blev det riktigt härligt. Visste ni att jag tycker att det är en total avslappning att ligga på alla fyra i rabatten och dra ogräs.........min far brukar alltid säga att det är onödigt, att det går snabbare med en hacka, men för mig är det avslappning. Njöt lite av värmen på altanen en stund,läste en bok och bara slappade ett litet tag.30 grader varmt blev det på altanen som ligger i lä, på med solkräm. Lite senare på dagen så körde jag och Cassandra till ONOFF ,hon har länge sparat ihop till en mobiltelefon som hon så gärna ville ha och idag var det dax att hämta hem den. Hon var så stolt när hon satt i bilen på väg hem med den nya mobilen i knät och visst kan man än idag själv komma ihåg sitt första aldelles egna köp man gjorde för pengar som man själv sparat ihop till. Ett riktigt lyckorus.
Mitt lyckorus idag blir mat från grillen, mums....Lasse är en bra kock och det är tur det för jag är totalt oduglig i köket ( eller vid grillen)sen är jag ju bra på andra grejer. Imorgon har jag en jävulusisk dag och ser fram emot att den dagen tar slut. Blir inget inlägg på bloggen förrän sent på kvällen tror jag om jag orkar. Trevlig söndag gott folk.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...