SLÖ, SLAPP OCH LIKGILTIG.......

Vilken slappe dag det blev idag. Jessica ringde och frågade om vi skulle ner till Jordbodalen med småtjejerna och mata ankorna bara för att få lite frisk luft. Kunde väl kännas som en ganska ok ide så vi bestämde oss för det. Nu blev det aldrig så för jag upptäckte att reprisen på Robinson skulle visas kl.11.30 och vi bestämde oss för att gå till ankorna efter det programet. Det var ju bara det att efter Robinson så kom ju Talang 2009 och jag sa till Jessica att nu kunde hon få se killarna som dansade "ballongdansen" med knäckebröden ( bla. ett av våra samtal på tjejträffen). Sagt och gjort vi tittade även på det programet.Efteråt så började vi känna oss hungriga och det slutade med att Jessica med familj stannade på middag.....ankorna fick helt enkelt svälta idag, det blev aldrig att vi kom iväg. Med andra ord slö,slapp och likgiltig MEN så skönt. Imorgon är det måndag och det bästa med det är ju att då är det snart helg igen. Lasse ska iväg tidigt imorgon bitti med jobbet och kommer först hem tisdagkväll så jag har TV-soffan för mig själv och kontrollen över kontrollen( ha,ha). Ha en skön arbetsvecka,skolvecka,semestervecka eller vad ni nu har för vecka framför er. Kram.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...