VARBERG NÄSTA.............(foto)




Skärtorsdag...påskfest på dagis idag. Cornelia ville vara en katt, kanin, katt eller kanske kanin men valde tillslut katt. Blev till att fixa ett par katt öron och en svans.Sminkas som en katt det skulle man ju inte bli....då är man ju inte söt (tycker Cornelia)men efter lite övertalning så blev det iallafall lite morrhår.
Efter dagiset var det Cornelias tur att gå till frissan så jag får ju tvunget lägga in en bild på henne också. På tisdag är det min tur att gå och bli klippt och färgad (alldeles för många grå)......undra om jagkommer att lägga in en bild på mig då??? NOT!!!Jag är inte lika söt som mina barn......(HA,HA)Vad händer annars denna skärtorsdag. Jo ,jag ska polera kvasten och åka iväg med familjen till Anders och barnen( Lasses bror )i Varberg. Ska visst vara nån äggpromenad imorgon med scouterna där Desiree är med i så det får vi ju vara med på, sen är det ju trevligt att träffa släkten, det var ett tag sen sist. I övrigt har jag ingen aning om vad som händer i påsken, det återstår att se.
Glad Påsk och Kram till er alla.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...