LANDSKAMP MED TYSKARNA

Idag ska det bli landskamp sverige-tyskland vi luskade ut att det skulle bli skytte. Under alla dessa ar som landskampen funnits sa har tyskarna aldrig vunnit den.....men skytte!!!!??? Vi vet inte om det blir lerduvor eller tavla...hoppas tavla, da har man kanske en liten chans. Dagen igar var kall mellan varven men när solen kom fram sa var det skönt. Vi var inne i Celle och gick runt, käkade glass pa en bar som är berömd för sina glassar, hoppas vi hinner in där idag ocksa. Efter stadsvandringen sa var det hem och göra vid sig inför kvällens party. God mat och dans. Jag tog det ganska lugnt....Vid midnatt satt Cornelia och sov i mitt knä och en dam erbjöd sig att köra mig hem med ungarna och detta tog jag tacksamt emot. Det var faktiskt riktigt skönt att komma hem till huset, lugnt och skönt. Bäddade ner ungarna och tryckte in öron pluggarna och sov fantastiskt gott. Ha,ha sov sa gott sa idag var det faktiskt barnen och Lars som klagade pa att jag snarkat....oooopps. Okej, nu ska vi iväg igen ,full rulle..............

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...