VILKEN FANTASTISK KVÄLL

Herre jösses ,det var länge sen som jag har skrattat oavbrutet i 9 timmar....ha,ha.
Vädret blev perfekt och vi kunde njuta av att sitta ute och prata ,skratta, sjöng om vartannat. När vissa historier drogs upp så undrade man om man varit i skolan överhuvudtaget....så mycket man glömt men som man ändå har lite flashbacks om. Jag tror vi gick igenom allt som gick att komma ihåg allt från lärare, bus, bestraffningar som lärarna gav oss som jag faktiskt glömt. Som tex när vi la häftstift på Torstens stol( vår lärare) hur vi sen fick sitta efteråt och skriva 100 gånger på ett papper..JAG SKA ALDRIG MER LÄGGA HÄFTSTIFT PÅ LÄRARENS STOL, hade helt glömt bort det. Vi hade så himla skoj att vi nästan glömde bort att titta på våra filminspelningar och när vi väl tittade på dom så höll vi ju på att dö av skratt igen.Ja ,så kul var det länge sen man hade. Framåt småtimmarna (typ.01.00) började vi dansa till gamla godingar från 80-talet och vi kunde visa att vi fortfarande hade våra "moves"...ha,ha..John Travolta släng dig i väggen. Vi hade fullt drag fram till kl. 03.00 och när man fick reda på klockslaget så blev man nästan lite chockad, var hade tiden tagit vägen???? Vi har så himla trevligt så vi ska försöka göra detta till en tradition och det var som jag sa - Tänk om vi hade vetat när vi slutade nian att vi 26 år senare skulle träffas och ha det så trevligt ihop och sitta och sjunga på gamla sånger vi lärde oss som typ...FAR JAG KAN INTE FÅ UPP MIN KOKOSNÖT...
Tack alla för en fantastisk kväll ,hoppas vi ses nästa år i Motala....
Ursäkta om bilderna är suddiga men med feta fingeravtryck på linsen så blir det inte bättre.
Vad händer idag....ska till poolen hos föräldrarna och fira morsdag där med grillning och bad och bara vara typ.
Trevlig morsdag till alla er mammor.



2 kommentarer:

Lotta sa...

Jag missade tydligen något. Kul att se bilder och läsa. Jag hoppas jag kan komma nästa år.
Kommer ner till Påarp i juli. Kanske någon vill fika med mig då.

// Lotta "Nordlund"
charlotta67@hotmail.com

Tina sa...

Ja du ser vi skålar för dig. Hör av dig snälla när du kommer ner. Fika ser jag alltid fram emot.
Kram Tina

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...