VILKEN KVÄLL

En sådan fantastisk kväll valborg blev och vilken tur att jag och Louise har två män som är duktiga på matlagning och grillning.Vi fördelade sysslorna rättvist, dom fixade maten och jag och Louise satt och drack lite vin och snackade ( ha,ha ). Vi hade en fantastisk kväll, satt ute och åt gott ,solen värmde och det kändes fortfarande helt overkligt att vädret var som det var. 30 april ,otroligt. Grabbarna lyckades med maten som blev kanon god och både jag och Louise var rörande överens om att det var nog den grönaste valborgsmiddagen vi ätit på länge. Se själv...nu är man ju ingen hejare på att lägga upp maten dekorativt på tallrikarna ( det ska ju ätas upp ändå)men visst ser det lite gott ut?






Till denna goda maten drack vi ett helt fantastiskt gott vin så den ettiketen var jag tvungen att memorera också, ska ni någon gång bjuda på nått gott vin så prova detta,väldigt smakrikt.



Givetvis blev det kaffe och en smarig efterrätt också ,vi blev helt imponerade när Herrbjörn kom med efterrättsfatet,wow vad det såg läckert ut, eller hur?
Snacka om att vara propp mät.




Framåt småtimmarna tände vi vårt eget bål ( i öppna spisen)som värmde upp kvällen för vid 22.30 tiden började det bli lite kyligt så då gick vi in och plockade fram Singstar, sen var duellen igång.....skam den som ger sig..

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...