DAGEN INNAN MIDSOMMAR

Torsdag kväll... givetvis så tycker man att det är fantastiskt skönt, speciellt när man är ledig imorgon. Det som är extra skönt är också att man slipper för en gångs skull hålla i Midsommarfirandet....alltså absolut inget fel i det att hålla i det utan vad jag menar är att det är skönt att slippa alla förberedelserna. Städa, handla, duka , fördrinkar, lekar ,duka fram ,duka av, diska ställa undan för att röja dagen därpå också. Det är detta som jag menar faktiskt är skönt. Jag är ju sådan som person att jag vill ju gärna ha allt perfekt ( ni som umgås med oss/ mig vet),jag vill att alla ska känna sig hemma så det blir mycket spring och lite gjort.
Imorgon ska vi ju in till Herrbjörn och Louise ( våra kära grannar ) och det ska bli jättekul, dels för att dom är så underbart trevliga ( gu vad jag smörar )och för att dom alltid har mycket gott att äta och dricka, sen fördelen är ju att OM man mot förmodan skulle få i sig en snaps för mycket så kan man ju dra sig hem i grästuvorna... kan inte bli bättre.
Det återstår bara ETT problem....gissa vad?! Ja just det, VAD SKA JAG HA PÅ MIG???
Tänk att det aldrig blir bättre....tänk att det ständigt ska vara ett dillema, varför kan man aldrig bara öppna garderoben och kläderna hoppar fram av sig själv. Hur kommer det sig att det alltid är likadant...VAD SKA JAG HA PÅ MIG???
Nåja får väl se om jag hittar en gammal trasa igen, fast det är klart VÄLA har väl öppet fram till kl.12.00 fallifall.
Ständiga problem det här med kläder ( iallafall för mig )
Från det ena till det andra, jag är enormt tacksamma för kommentarerna på min blogg, men när det nu gäller hemsidan så skulle det vara himla trevligt om anonym kunde gpå in och närmare i detalj skriva vad som är lite irriterande med hemsidan och jättegärna komma med förslag på förbättringar. Personligen så tycker jag att Petra gjort ett bra jobb specielt eftersom hon egentligen inte vet vad hon håller på med( ha,ha)utan gjort deta för att det är skoj och för att hon just vill lära sig mer om det så jag vet att Petra också är tacksam för lite tips och råd. Som sagt jättetacksamt tar jag emot förslag på förändringar så att den kan bli bättre. MEN skriv i klartext tack.
Nu gott folk ska jag korka uppp vinet och njuta av att vara lite lååååång ledig.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...