JUNI, UNDERBARA SOMMARMÅNAD


Måndag igen, juni månad, fint väder massor av jobb....kan inte bli bättre en sådan här dag. Cassy mådde inte bra på morgonen idag hade ont i huvudet, magen och halsen, jag är övertygad om att det var på tok för mycket bad igår, för på eftermiddagen kände hon sig lite bättre...kan också vara den "röda " perioden som är på gång kanske???Idag var jag och Cornelia på hennes blivande skola ,dom hade öppet hus så vi kunde gå runt och se hur det såg ut ( och det har ju förändrats en hel del sen Cassy gick där)Cornelia tyckte att det var jättespännande att få visa runt, hon hade ju varit där tidigare med dagis så hon hittade allt, det blev även lite lek på skolgården med kompisarna innan vi fick gå hem igen ( jobbet kallar).
Efter jobbet åkte jag ut till Maria, skulle lämna lite brickor som hon hade haft till dom otroligt goda tårtorna. Pratade lite om kvällen och alla bravader innan jag körde hem igen till mitt. Nu tror jag minsann att jag hör hur soffan kallar mitt namn ,så det är nog bäst att jag gör den sällskap.
Trevlig kväll( dag om ni läser detta imorgon)
Kram

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...