VÄRMEN KOMMER NERÅT

Innan har det varit såååå skönt att gå ner och jobba i källaren men nu kan jag säga att det börjar minsann bli varmt även där nere nu. Någon sa att det skulle regna imorgon??? Ser ju inte ut så varken på dmi.dk eller klart .se, däremot ser det ju ut att komma in ett regnväder lagom till helgen. Ja man ska egentligen inte klaga men nog är det väl typiskt att det ska komma när man är helt ledig. Som tur är så slutar jag vid 14-tiden imorgon och är sen ledig resten av dagen så man får kanske passa på att njuta av solen då fast att man har lite ärenden att uträtta så får jag kanske lägga dom till sidan så länge och som sagt passa på att njuta lite också.
Ungarna är ju och badar hela dagarna, Cassy hos mormor och Cornelia hos Sofia så dom har riktigt lyx liv. Kanska man skulle haft en liten pool ändå???? Man har inte världens största plats men gu va det hade varit skönt vid sådana här varma kvällar att kunna hoppa ner och svalka sig efter en dags arbete, som det är nu så orkar jag bara inte ta mig till mina föräldrars pool på kvällen, det blir liksom inte samma njutning. Man har så mycket planer så mycket planer och det är så mycket man skulle vilja frågan är bara VAD prioriterar man och hur??
Får sova på saken i natt, om jag kan sova för det har varit jäkligt dåligt på sista tiden på grund av värmen, men som sagt man klagar inte på vädret.
Här kommer dmis väderrapport inför helgen

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...