HUR MÅR MAN EGENTLIGEN?

Vaknade med ont i halsen, vaknat flera ggr i natt av smärta när jag svalt, ser lite röd ut i halsen.När jag sen går upp ur sängen inser jag att jag har lite ont över korsryggen och i ljumskarna, det brukar sätta sig där på mig när jag börjar bli dålig. Jag vill inte bli sjuk, nåja ,tar lite medicin och gör iordning Cornelia. Idag är det hennes tur att klippa sig och efter frukosten så kör vi iväg till frissan. Får ju lägga in en bild på henne också så ni kan se hur fin hon blev, med gröna slingor. Efter frissan så åkte vi till dagiset för att hämta hennes kvarglömda kläder och för att säga hejdå till dagiset, hon tyckte nog att det var lite konstigt att hon inte ska hit nått mer. Hur mår jag nu då?! Trött, ont i ljumskarna och halsen men det kan ju också bero på att man har hållt på som en idiot i källaren, tror jag ska ta en bok och lägga mig och läsa en stund.
Här kommer lite bilder på Cornelia nyklippt och ifrån dagiset.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...