TRÖTT.........

Jag ville inte riktigt vakna imorse...så otroligt trött eller kanske lite konstig känsla i kroppen, visste inte riktigt om jag mådde illa eller vad det var, kroppen var liksom darrig. -Ja,ja tänker ni nog....för mycket vin igår..
Jag kan säga att det blev en del vin MEN det var ingen "bakfyllekänsla" som jag vaknade med, inte alls utan snarare konstigt illamående och en förbannad trötthet. Jag tror mer att det är min kropp som säger ifrån och det är nog tur att det snart är semestertider annars hade man nog snart rasat ihop i en hög.
32 kunder till sen är det semester....( MASSAGEKUNDER DÅ ALLTSÅ..)
Fick ta mig i kragen, jag och Cassy åkte till Citygross för att handla mat till ikväll och foder till kaninen. Stod vid köttdisken och bara var så matt i kroppen och blev illamående bara av köttbitarna som låg på rad, usch det blev inget kött får bli tacos ,det var Cassandras önskemål. Hem igen, jag som hade så mycket planer på en massa grejor som jag skulle fixat idag...äsch tar det en annan dag.
Lars är iväg ,riggar instrumenten till kvällens spelning. Jag tror jag väljer att bara vara idag, orkar inget....trött.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...