FÖRSTA SKOLDAGEN

Cornelia var så exalterad idag när hon vaknade och när hon klätt sig och vi hade satt pärlor i håret så tog hon skolväskan om axlarna ,skorna och kepsen på och sen gick hon runt och väntade och väntade.
Cassandra var tveksam till hur hon kände det idag, trist att börja igen men ändå lite kul. Hade bestämt sig för lite lockigt hår igår men när vi väl skulle locka det imorse så blev hon lite osäker.....vad skulle klasskompisarna tycka (?), strunt i dom sa jag vad tycker du??? Det blev lockar !
Jag och Lars gick med Cornelia till skolan, hon höll mig hårt i handen och när vi kom fram till skolan såg vi Philippa på skoltrappen,tog kort och gick in.
Spännande att höra vad hon tycker om det när Lars hämtar henne idag.
Efter skolan ska dom bada i poolen tillsammans med Philippa och hennes pappa Herrbjörn. Jag sätter igång med mitt nu.....




Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...