GODA VINER & HUVUDVÄRK

Ja tro nu då inte att jag har huvudvärk pga vinerna igår...det är inte så jag menar. Huvudvärken hade jag redan igår kväll INNAN jag åkte hem till Maria i Mörarp dessutom hade jag rejält ont i magen också och fick lägga mig på soffan ett tag innan jag begav mig ut på landet. Jag piggnade till och efter god mat och fantastiskt goda viner så känns ju allt bättre igen. Tiden den sprang iväg och plötsligt var kl.01.30 och jag beställde taxi hem mot staden. Jag lyckades (som vanligt ) förhandla priset med chauffören och taxiresan hem kostade 250 kr från Mörarp, kändes helt ok. Är lite seg idag, huvudvärk som INTE kommer av vinet utan jag tror från nacken , stel som ett kyrktorn aj,aj. Av dagen blir det lite pysslande (dammet far omkring),Lasse håller på i källaren och ska snygga till vinkällaren (ha det lät bra, vinkällare??) Ikväll blir det middag hos Herrbjörn och Louise (grannarna)det blir tydligen struts att äta och jag är helt övertygad om att Louise vill ha revange i singstar...eller hur?!
Lägger ut bilder på dom goda vinerna båda sorterna var väldigt smakrika och fylliga ,riktigt goda, rekommenderas




Jag får väl lite motvilligt lägga ut en bild på mig också, jag menar så ni ser min totalförvandling (?) av klippningen igår....ehhh....nån som ser nån skillnad (fniss)
sen fick jag ju välja den bilden med långt avstånd så inte alla rynkorna syns ha,ha

1 kommentar:

Anonym sa...

Vacker som en dag!!

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...