GRANNFEJD

Som vanligt så fick vi utsökt god mat hos Herrbjörn och Louise, strutsen var delikat god ,mer eller mindre smälte bort i munnen. Både Cassandra och Cornelia åt och åt och det är ett bra betyg till kocken.



Efter måltiden och lite eftersnack så blev vi sugna på lite singstar, ungarna fick börja, Cassy gick hem och tittade på film istället. Sen var det då laguppställningen ( det här är blodigt allvar ska ni veta) och efter förhandlingar så körde vi grannfejd ,fast jag och Louise ville hellre sjunga tjejer mot killar ,för då VET vi att vi vinner. Ja,ja nu blev det jag och Lasse mot dom. Hur gick det då ? Nja, jag och Lasse tog hem första skrällen men ack den glädjen som varar för evigt.....sen vann grannarna två omgångar, det var då vi kände att nu går vi hem ( fniss).
Nej då, vi stannade kvar och sjöng till halv två på natten så vi pratar fortfarande med dom. Cornelia sov över hos Philipa (jag får nog tatuera in detta namnet för det blir olika stavningar alltid)och dom sov såklart gott när vi gick hem.



Nu på tal om tatueringar så måste jag visa en bild som jag hittat på just en tatuering och jag undrar hur eller vad tänkte man när man satte ditt denna bilden runt navlen för gott??? Speciellt med tanken på placeringen av .......ja , se själv

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...