MÅNDAGSBEKYMER

Tänk vad man kan hänga upp sig på bagateller.....just nu är mitt huvudbry om jag kanske skulle ställa ut /upp på hälsomässan som ska vara i Helsingborg i oktober ???
Eftersom jag är ensam om Bambumassagen i Helsingborg så hade det kanska varit kul att stå där. Men sen å andra sidan så är det hela lördagen och söndagen som går åt (?) Frågade Kate om vi skulle dela monter, hon har ju sin laserpenna som är supereffektiv och som hon skulle vilja ha mer kunder på, Kate var lite sugen också. Behöver jag mer att göra ? Svar NEJ men Bambumassagen är ju så himla kul och betydligt lättare för mig att jobba med så fler kunder på det...Ja kanske. Åååå,vad ska jag göra. Både vill och inte, usch stå på mässa från 10.30 till 17.30 ,den tanken är ju INTE så lockande men får jag igång Bambumassagen ordentligt så är det ju mer lockande...????
Nåja, jag har tid att tänka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart du ska göra det!!!!
//L

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...