SÖNDAG

Så härligt det är att vakna och solen skiner ute redan, man blir så glad.
Idag ska jag iväg och köpa en present till Simon (Lasses gudson ) som fyller 7 år. Vet precis vad han ska få och det är ju skönt när man vet det för annars tycker jag att det är svårt att köpa till killar....jag har ju liksom ingen koll alls på killgrejor, men NU vet jag vad vi ska ge honom och jag hoppas att han tycker det är blir bra. Vi får se när han öppnar paketet i eftermiddag. Vad det är??? -Men hallå, det kan jag ju inte skriva än. Berättar sen. Som sagt kalas idag också kl.14.00 är vad vi har planerat sen är det ju fotboll ikväll och då försvinner ju Lasse, får se vad vi i tjejligan hittar på.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...