SOV GOTT

Ja då var det kväll igen.... Jag har jobbat klart och Lars är i Malmö och kollar på fotboll med några från jobb. Detta innebär att jag har kontrollen över kontrollen. Jag har fått en hel del pushning via sms att jag absolut ska stå på mässan....tacksam för alla hejar rop (fniss) Får väl ta och diskutera det hela igen med Kate igen för stå där själv alla timmarna det är jag inte intresserad av, isåfall vill jag att ni kommer och hälsar på mig. Barnen har lagt sig ( iallafall den lilla)och sagt godnatt till lilla Popcorn ,vår gossigaste kanin ( vi har bara en kanin för den delen )ungarnas kelgris och familjens lilla husdjur, han har skuttat omkring lite nu och ska även han nattas och får lite pussar av familjen. Jag vet verkligen ingen annan kanin som tror att han är en katt, jag väntar bara på att han ska börja spinna också ha,ha
Sleep well
GODNATT POPPIS


Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...