ÄNNU EN LUGN DAG

Dagen såg bra ut i starten ända tills jag upptäckte att 3 av 5 kunder inte kom....
Man kan bli lite irriterad så att säga ( här skulle jag vilja lägga in världens svordoms radenga) Okej, en hade faktiskt lämnat ett meddelande på svararen i fredags och det är ju helt ok, men dom andra....som inte dök upp....
Jävligt trisst, jag får nog snart ta ett extra jobb om det ska hålla på så här.
Detta är det värsta med att vara egen och jobba som man gör, man är så jäkla sårbar när nått sånt här inträffar. Vad folk inte respekterar är att detta är mitt jobb och mitt leverbröd och att jag försöker planera in mina dagar, det är ingen hobby verksamhet jag bedriver utan ett arbete som jag ska försöka överleva på.
Nog om detta hoppas morgondagen blir bättre, den är iallafall fullpackad.
Ikväll måste man ju bara sitta och glo på Hollywood fruar med alla skriverierna som kretsar kring Anna Anka, det får man ju inte missa denna skåne tös från Bjuv, där man själv bott en gång i tiden.
HD ringde också idag och ville veta lite mer om Bambumassagen för ett reportage i Hälsobilagan inför mässan. Trevligt.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...