GODMIDDAG

Kan inte fatta att det snart är oktober att det snart bara är 90 dagar kvar till Thailand. Tittar ut och solen skiner, det är ett fantastiskt väder, lite kyligare denna veckan men ändå solen är framme igen.
Just nu är det lite tomrum i min tillvaro så jag passar på att göra vardagliga sysslor. Tror jag ska köra inom mina paranteser och se hur det går med poolhus bygget.Slutar tidigt idag (kl.18.00)så man kanske skulle passa på att ta en promenad.
Får se vad man känner för när kvällen lider mot sitt slut.
Köpte Madonnas nya skiva i Ullared och lyssnar på den just nu....den ger en verkligen flash backs när man hör alla gammla låtar varvat med nya, en riktigt bra samlings cd. Blir lite danse sugen.....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...