HOME AGAIN

Uppdateringen blev kanske inte så bra i stugan, man får vara glad om man har nån kontakt alls. Nu har vi kommit hem igen och vi har alla förutom Cornelia klarat oss ifrån myggen. Jag kan inte fatta att Cornelias ben är täckta av mygg bett för jag märkte inte av dom alls....fast det är klart dom satt väl och mumsade på hennes ben stackarn. Borta bra men hemma bäst så är det, det är skönt att komma bort till lugnet i skogen men skönt att komma hem till ett hem som inte stinker stuga och man inser först nu hur äckligt man själv luktar. Tur att Jessica hittade min parfym ombord på båten och hade den med sig upp till mig för då har man kunnat dofta en aning gott iallafall. Just nu snurrar tvätten i maskinen, barnen är duschade och luktar gott och alla grejor är inburna och på plats. Nu är det bara 17 maskiner tvätt typ....ska själv passa på att hoppa in i det välgörande vattnet i duschen mellan varven.
Ha det så länge

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...