MÄRKS DET ÄR LÖNING

Fy tusan med folk det var på Väla.....herre gu det märks att det är löning. Hittade knappt nån parkering och övervägde starkt att bara släppa av tjejerna men sen var det ju så att jag behövde mer spakel till fejan och ville inom Kicks för att handla.
Hade tur ,det var en som backade ut precis när vi kom körande.Parkera. Gick in. Det jag behövde var slut, typiskt. Sa hej då till tjejerna och körde hem igen.
Börjar ångra mig nu....har lovat Cassy att hon och jag ska köra till Ullared imorgon???? Usch, kan riktigt se framför mig hur trångt det kommer att vara....
Jag varnade Cassandra för morgondagen men samtidigt så ser vi det som en utflykt vi gör tillsammans, en mamma och dotter dag och ev. ska mormor också med så isåfall blir det en trio dag med tjejer. Mysigt om man tänker att man får ta den dagen till Ullared.
Ikväll blir det middag med mina föräldrar, vi fick så fina lampor till trädgården av dom och ikväll ska dom komma hit och se hur fint det blev när mörkret faller.
Blir nog inte så sent.
Ha en skön lördag

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...