SÖNDAG KVÄLL

Håller på att förbereda lite inför hälsomässan, trycker upp en massa flyers som jag tänkte dela ut. Ska snart "natta" Cornelia tänkte jag, hon är trött efter allt bus i helgen. Ikväll ska jag se andra delen av Mannen under trappan kl.21.15, en skitbra serie. Jag läste boken och det är verkligen en bok man sträckläser, kunde inte sluta läsa och när jag såg att den skulle komma på TV så blev jag överlycklig. En riktigt bra och lite läskig bok/ serie. Har ni inte läst boken....gå in på CDON och beställ den för 37 kr. Jag lovar ni ångrar er inte. Marie Hermansson har skrivit den, skitbra. Kolla på serien också, andra delen idag av fyra( tror jag )kommer inte ihåg vilken kanal men antingen ettan eller tvåan.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...