SOPPAN ÄR KOKAD

Ja, då ska börja sitt nya liv nu då ha,ha. Har kokat supersoppan och jag är mycket förvånad över hur god den faktiskt var ( idag ) men frågan är om jag kommer att tycka att den är lika god om några dagar ??
T.o.m ungarna tyckte att soppan var god men sen å andra sidan så äter dom ju allt.
Får väl väga in mig ikväll och se vad denna super soppa kan bidraga med.
Jag har även hunnit med att sova på spikmattan i 20 minuter så nu känns kroppen smärt och smidig....eller?!Cassandra och jag ska titta lite på Idol,Lasse blev lite frustrerad när han upptäckte att vi satt vid den stora TV´n där nere.
Det är nämligen så att vår andra TV som ungarna har i sitt TV rum som är 10 år gammal gick isönder igår kväll och för tillfället så har vi då lånat Cassandras lilla 20 tummare som vi sitter och tittar på när vi inte vill se samma program och det blev då Lars som fick sitta vid den lilla TV ikväll och se superstars.
SORRY

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...