TACK FÖR HJÄLPEN

Äntligen, tack vare min lilla hjälpreda Petra så har jag med hennes hjälp kunnat omvandla bilderna som jag tänkt använda till presenten och tack vare detta så har jag ÄNTLIGEN löst en present som jag är 100% säker på kommer att uppskattas. Låt mig säga så här....jag har själv varit ung, kär och kramat kuddar ( fniss mer än så säger jag inte )Tusen tack för hjälpen Petra jag är så enormt tacksam och jag vet att du läser min blogg och att du ser detta så en STOR PUSS I PANNAN till dig.
Dagen har varit helt ok, många påringningar så det börjar röra på sig igen. Pust, det är ju lite nervöst annars.....nån som har ett extra knäck(?!ha,ha)
Sitter framför Idol nu och förundras över hur en del folk överhuvudtaget kan tro eller ens tänka tanken på att dom skulle kunna komma med, allvarligt talat...vad gör en del folk där???

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...