TRÄNINGSVÄRK (HA,HA)

Vaknade imorse av att jag hörde snyftande inifrån Cornelias rum. Det var Sofia som saknade sin mamma och ville hem, tittade på klockan och den var förvisso 7.45 men eftersom Jessica och Bosse varit på fest igår ( därför passade vi Sofia och Sanna)så ville jag inte ringa och väcka dom. Det var bara till att hitta på nått så att Sofia glömde bort sin mamma ett tag. Det var snabbt övergående igen för Cornelia vaknade av snyftandet och sen började dom leka och nu har det gått flera timmar utan ett ord från Sofia.
Vad jag direkt kände av när jag skuttade upp ur sängen det var min kropp, jesus vilken träningsvärk jag hade i min rygg och mina ben och för att inte snacka om armarna ha,ha skulle kunna tro att det var jag som red igår,det är inte mycket denna vackra kropp tål. Totalt otränad, får nog göra nått åt detta snart...MEN VAD?
Motivation....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...