ULLARED

Vi kom iväg ganska tidigt imorse kl.07 redan. Jag har aldrig varit med om att Cassy kommit upp ur sängen så snabbt som denna morgonen, full av spänd förväntan när hon skulle göra sin Ullareds premiär. Vi var framme vid halv nio tiden och det var knappt något folk....så vi gick in och började på barnavdelningen, här växte folkskaran ganska snabbt och vi gick vidare till andra avdelningar. Hittade massor av kläder / grejor till både Cassy och Cornelia och Cassy tyckte det var jätteskoj. Hon hittade kanon fina kläder och en jättefin jacka. Det var ganska bra att min mor var med för hon gick med Cassandra och så kunde jag springa och leta till Cornelia. Själv hittade jag inte nått till mig, tyckte mest att det var jeans och T-shirts. När vi var nöjda så gick vi rätt fram till kassan ,wow, ingen kö. När vi var klara så frågade jag min mor vad klockan var och höll på att svimma när hon sa att den var halv 12. -Va, bara halv tolv sa jag. Gick runt ett litet tag i butikerna utanför men var ganska trötta på shoppandet då och folket började välla in till Ullared. Plötsligt bara det drällde med människor och vi kände oss supernöjda när vi körde hem. Vi var hemma kl. 14.30 i Helsingborg igen och efter en kopp kaffe ( så klart ) så känner jag tröttheten komma. Jag hade av nån annledning svårt att somna igår också och flyttade runt bland alla sängarna i huset, somnade tillslut inne hos Cassandra....hon var den som sov tystast men då var klockan halv 3 på natten och jag hade ångest över att jag skulle upp så tidigt....men jag har överlevt dagen.
Jag frågade Cassandra vad hon tyckt om dagen och hon tyckte att det hade varit jättekul......kanske inte så konstigt med allt hon hittat.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...