FROSTIG MORGON

Fick en smärre chock när jag rullad upp persienen imorse...det var ju alldeles vit av frost. Brrrr vad det såg kallt ut men jag föredrar ju hellre detta än regn och slask. Nu sitter jag och Cornelia och äter frukost. Cornelia har brett en macka till mig och till henne själv. Hon leker att hon jobbar på restaurang och tar upp beställningen på vad man vill ha till frukost ( om det inte är nått annat än en macka eller flingor )och sen fixar hon det man beställt. Så duktig så.
Har inte kommit på än vad vi ska hitta på idag får fråga tjejerna vad dom är sugna på. Cornelia ska på spökkalas ikväll och Anders ,Desireé och Mattihas kommer hit och ska stanna över helgen.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...