GODMORGON

Tittar ut, grått och trisst, löven faller av....det är höst.
Det är höst på riktigt nu, mysigt men samtidig är det tråkigt när det blir så mörkt och regnit, blött och slaskigt. Hellre kallt och snö.
Morgonen blir ganska lugn, bokade in några extra kunder igår tills idag och ska i pausen köra inom min mor som fått problem med sin isiach....ska dit och PLÅGA henne lite. Hon fullkomligt avskyr när jag ska på och röra på henne för hon vet att det inte är så skönt ( eller rättare sagt aldrig är skönt)MEN hade hon fått massage regelbundet så hade det BLIVIT skönt med tiden. Nåja, jag ska vara försiktig med min gamle mor ( försöka ).

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...