RENA OCH FINA

Ja då har man precis kommit hem från badet i Perstorp. Trodde aldrig att jag skulle få återse mitt hem igen.....ungarna ville INTE hem.
Vi var där kl.11 och jag lyckades dra dom därifrån vid tre tiden. Jag menar efter 4 timmar i en bassäng,okej paus med mat och senare en fika paus men efter 4 timmar då är man ju för tusan som ett russin.
Badet är ju absolut inte stort och det var inte så mycket folk där iheller men ändå hade barnen kul under alla dessa timmarna, jag led nog mest sista timmen....försök med att locka upp alla ur poolen.
Vi hade med oss Malin och Philippa så dom hade varsin kompis och det var väl tur det ,eller kanske otur, beroende på hur man ser det...
Nu är det KAFFE som gäller INNAN jag överhuvudtaget gör nått.
Här kommer bilder











Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...