BITAR FALLER PÅ PLATS

I samma stund som jag mailade till Louise ang Cornelia nu precis samtidigt ringer telefonen och det är Herrbjörn som ringer för att säga att dom läst på bloggen att jag behövde hjälp med Cornelia imorgon ( bra med en blogg )och dom erbjöd sig att hämta Cornelia när dom ändå skulle hämta Philippa.
Tusen tack då är det ytterligare en last som faller av mina axlar.
Miljoner tack
Nu ska jag snart ner igen och köra sista kvällspasset, det har varit en lång dag och tuffa behandlingar men nu är det snart slut.-....sköööööönt, kl.18.30 bommar jag igen och sen är det minsann stängt tills på måndag.
Kan ni begripa att det är julskyltning på Råå nu på söndag...Jag begriper det inte men det blir väl till att sätta upp ljusastakarna till nästa helg.
Jösses sen är det december...HJÄLP.........

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...