GODMORGON

Fortfarande huvudvärk...
Jag gick över en runda till Jessica igår kväll, vill ju ändå deltaga på hennes stora dag. På sätt och vis var det ju skönt att få annat att tänka på även om jag kände att jag inte riktigt var på G. Åt god tårta och drack läsk, kände inte för vin. Var lite illamående och som sagt hade huvudvärk. Stannade ett par timmar och gick sen hem med Cornelia. Bläddra på TV´n, somnade.
Har världens påsar under ögonen idag och det spelar nog ingen roll hur mycket jag sminkar mig idag så kommer dom ändå till att hänga som vindruvsklasar under ögonen, lika bra att skita i att sminka sig.
Idag blir det nog väldigt lugnt får ta tag i tvättekorgen och jobbet. Behöver städa där nere inför veckan som kommer. Undra hur veckan blir, undra när vi ska in till Köpenhamn igen, jag vet ju ingenting förrän på måndag om någonting.
Ja,ja får ta det som det kommer.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...