HIPP HURRA JESSICA BLIR 40 IDAG


Stort grattis till min bästa vännina Jessica som fyller 40 år idag. Äntligen är det hennes tur att bli nästan lika gammal som jag , eller iallafall dom 40 så man slipper att höra -Jag är bara i 30+ åldern.....
Välkommen till ålderdommen ( fniss)
Jag kommer ihåg mitt första möte med Jessica. Det var i slutet av maj 1991,jag hade precis kommit hem fån Los Angeles efter 18 månaders vistelse där. Jag fick jobb på Länssjukhemmet i Bjuv och min faster sa till mig samtidigt som hon pekade på Jessica att - Jessica har också bott i USA. Vi fann så klart varandra direkt eftersom vi är lika tokiga bägge två ( hon pratar dock mer än mig )och sen hade vi ju sååå mycket gemensamt eftersom vi bägge varit " over there" (?!) hon i New York och jag i Los Angeles. Ända sen den dagen då vi möttes på Länsjukhemmet i Bjuv har vi hängt ihop i motvind och medvind och nu bor vi tom grannar i samma gata och har barn i nästan samma ålder. En vännina som jag vill behålla genom hela mitt liv i vått och torrt för hon ger mig en axel att gråta mot när jag behöver det och hon ger mig ny energi när min är slut, och många goda råd. Så till dig Jessica I LOVE YOU, STORT GRATTIS.
Puss i pannan

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...