MEN HALLÅ..........

Vart tusan tog fredagen vägen????? Fick en chock nu när jag tittade på klockan, hallå 17.30 snart??? Vad hände?? Jag började julpyssla på ungarnas rum, vårt sovrum och allrummet.....och nu är det plötsligt kväll. Fattar ingenting.
Jag är iallafall nästan klar med alla stakarna, bara köket kvar. Det är fint när det är något som lyser upp i vinter mörkret. Det känns snarare som höst dock än vinter så att skriva vinter blir helt fel.
Ikväll blir det pizza och filmtajm tror jag varken jag eller Lasse orkar engagera oss i nått annat. Kanske blir det lite glögg ikväll på soffelocket....vi orkar verkligen inte engagera oss.
GOD KVÄLL

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...