RIDSKOLA = MENINGSLÖS


Idag vägrade Cornelia att rida. Mest för att vi skulle rida ut tror jag, hon har blivit skrämd när vi varit ute då hon flögit över halsen på hästarna när dom böjt sig fram för att äta gräs eller löv. Men hästen vi hade idag var hur lugn som helst, han brydde sig inte och trots det så ville Cornelia inte sitta på hästen utan gick sidan om. Totalt meningslöst. Hon vill sluta säger hon och det ska hon själv få välja men jag tycker att vi ska prova de tre gångerna vi har kvar, iallafall nästa gång också.
Nu ska jag in i duschen och sen ska jag och barnen till stugan, mina föräldrar är där i helgen och vi ska välja ut en gran som vi ska hugga.
Det är bara snön som fattas nu.....men den lär vi väl inte får se i år förrän i februari.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...