SEANS



Har kommit hem från Maria igen och jag vill ju säga att det var mycket intressant. Mona som var mediumet fick kontakt med tre personer som trädde fram.
Den första som trädde fram var Marias mammas mor, och Gun ( Marias mamma) kände igen sin mamma på beskrivningen det var väl ett frågetäcken och det var en väska som Mona hela tiden pratade om. Nästa ut var jag och Mona sa att hon hade kontakt med en farfar eller en morfar. Då var det som så att hur mycket hon än beskrev denna personen så kunde jag inte få ihop det till min morfar eller farfar däremot så var det en annan kompis till Maria som sa att den beskrivningen passade in på hennes morfar exakt. Hon blev väldigt rörd och skakig eftersom hon inte trodde på det här med seanser egentligen. Enl Mona så kunde det ibland vara så att anden tog kontakt med någon annan om den visste att det var mycket känsligt som i detta fallet. Sist ut var Maria som inte heller kunde komma på vem Mona pratade om i sin beskrivning så det fick vi ge upp efter ett tag.
Sen blev det inte mer eftersom vi började prata om allt möjligt annat. En efter en tackade för sig och gick hem....jag reste mig också och tackade för mig och då kom Mona ( mediumet )och sa - Jag gör normalt aldrig så här sa hon men jag vill att du ringer mig. -Jaha sa jag och tog emot hennes visit kort. Mona sa -Det är så mycket runt dig just nu att jag inte kan ta upp allt här sa hon( no shit ) men jag vill jättegärna att du ringer mig så snart som möjligt.
Snacka om att få gåshud....mycket runt om kring mig????Det menar du väl inte.
Nu blev jag jättenyfiken och ska ringa henne nästa vecka, konstigt, skrämmande men jäkligt intressant.
Vad är det hon ser??? Jag kunde märka att hon tittade ganska mycket på mig och jag tror nog hon läste av en hel del runt mig som hon som sagt inte ville ta upp där med alla andra. Hrm....vad ska man tro.....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan seriöst inte tro på det där. Jag hoppas inte att hon tar betalt.

Tina sa...

Det är upp till var och en vad man vill tro på...var du där???
NEJ just det då har du ingen aning om varken hur det gick till eller vad som blev sagt så jag avtackar mig "anonyms " kommentar och NEJ det kostade inget men jag hade GÄRNA betalt för allt det som kom fram.

Anonym sa...

Jg har också varit med om en seans och det gav mig bara positiva upplevelser. Jag tycker inte man ska fördömma dom som tycker sådant är intressant eller som tror på det. Det är väl bara härligt att det finns ett liv efter döden, det blir liksom bekräftat.......
Tro det eller ej
Anna

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...