ÄNTLIGEN JULAFTON

Tänk, då var vi äntligen där igen...julafton 2009. Jag är nog inte ensam om att tycka att året flugit förbi och det största problemet som det innebär är ju att man tyvärr inte blir yngre. Just nu känns kroppen som en 90 -årings, fan vad ont jag har i ryggen. Ska försöka hinna med spikis idag innan vi träffas och ska fira jul.
På tal om jul....tomten har varit hos oss inatt och lagt en massa klappar under granen, det finns tom spår i öppna spisen efter honom ( aska, fniss ).
Jag är super nöjd med min mega telefon ( betydligt större än den gamla )bara ett problem....knapparna sitter fel, när jag ska ha punkt så raderar jag, mellanslag så blir det punkt osv. Ja,ja ska väl lära mig så småningom.
Idag blir uppdateringen dålig eftersom det är den dagen det är och jag är helt säker på att ni ändå inte har tid att att läsa min blogg.
Nu gott folk vill jag passa på att önska er alla en RIKTIGT GOD JUL

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...