DRAR OCH SLITER ÖVERALLT

Ja, nu har vi provat Cornelias kläder och lagt fram lite så nu är det bara jag kvar som ska leta i garderoben och förhoppningsvis hitta nått som passar. Resväskorna står redo bara till att packa ner i men först är det gallring igen av kläder, skulle kunna tro att Cassy ska vara borta i 6 år med hennes hög okej....då har jag ju inte ens börjat att glo i min garderob än så min hög lär väl bli som eiffeltornet.
Har ocks varit ute och slängt en massa julprydnader som jag har haft som dekoration till jobbet....väck,väck.
Jullunchen hos mor och far var lika god idag som igår det var bara synd att det inte fanns så mycket risalamalta kvar ( tyckte Cassy ). Känns som om man får göra en laddning själv som vi kan mumsa på fram tills vi åker.
Slötittar på sällskapsresan mellen varven och man kan inte låta bli att skratta högt, gu så dumt.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...