JAG FORTSÄTTER ATT PYSSLA

Så ja nu har jag börjat att dra i julen också, bytat gardiner, vill inte ha julgardiner när vi kommer hem hängandes i köksfönstret. Plockat undan tomtarna, fortsatt med packningen, tvättar m.m.
Cassy och Cornelia leker ihop för en gångs skull, Cornelia fick ett stort dockhus i julklapp som hon har till sina Pet shop och det sitter dom och pysslar med nu. Vill inte störa dom för Cornelia riktigt trivs när Cassy för en gångs skull ger henne lite uppmärksamhet.
Cornelia sa en gång till mig - Om jag hade en önskestjärna så skulle jag önska mig att Cassy tyckte om mig.
Det var nästan så det kom en tår i ögat då.
Lasse jobbar idag men kommer väl snart hem då får jag iväg och handla lite mat, pellets och hö till Popcorn eftersom han ska bo hos Philippa och Sebbe när vi är iväg.
Vi hörs, störs och ses

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...