JULAFTONS KVÄLL

Har precis kommit hem efter en jättetrevlig kväll hos mina föräldrar. Som alltid har man ätit på tok för mycket och rört sig alldeles för lite. Tomten hittade oss och barnen fick massor med klappar av honom. Hade precis hoppas i myskläderna med resår i midjan ( stön )då det knackade på altanen, det var Louise bror Fredrik som kom och frågade om vi kom in och sjöng singstars....Hrm, trevligt men där stod man i mys munderingen och kände bara för att slänga sig i soffan. Vi tackade tyvärr nej till inbjudan ( orkade helt enkelt inte att klä mig igen ). Cornelia var för den delen så trött också av dagens bravader så hon ville gå och lägga sig och somnade direkt för den delen.
Min rygg tar kål på mig trots stora insatser från Mia och Anders som gav mig massage så gott det nu gick utanpå kläderna, men det hjälpte för stunden och det är jag oerhört tacksam för.
Lite bilder från julaftonskväll

Julgran och pepparkakshuset som Cassy och Kornet gjort




LARS OCH FAR SITTER I MASSAGESTOLARNA OCH MYSER I POOLHUSET ( KÄNSLIGA LÄSARE BLUNDA NU )




FARMOR PYSSLAR MED BARNEN



TOMTEN KOMMER







KRAM TOMTEN




JULKLAPPS ÖPPNING





KVÄLLEN MED LEK OCH MASSAGE...





Tja, under tiden som jag nu lagt in lite uppdateringar på bloggen så har tom Lars hunnit somna på soffan, frågan är ....ska han få sova där eller ska jag väcka honom ( fniss )
Jag sitter nog uppe ett tag till i min mys klädsel och surfar på Facebook och bläddrar på TV`n
God kväll och God Natt

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...