NU SNACKAR VI SNÖSTORM........

Ja det skulle man iallafall kunna tro när man tittar ut. Jösses vad det snöar. Jag älskar det här vädret, men då behöver jag ju inte gå ut i det om jag inte vill...värre är det för dom som moppar eller kör eller i värsta fall cyklar. Tur Lasse fick skjuts till jobbet imorse.
Åh vad jag är glad idag....har två kunder kvar i eftermiddag och sen är jag LÅÅÅÅNG ledig ända tills på måndag. Gu så skönt, då ska jag ta itu med packningen och göra klart så mycket som möjligt till revisorn. Revisorn hänger som ett ok över axlarna, allt som rör företaget ska vara klart tills jag åker, tur det inte är så mycket kvar då.....
Snöa inte bort nu vänner

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...