SISTA VILODAGEN

Tänk då var det söndag och man ska på jobbet imorgon igen , men vad gör det när man bara har två arbetsdagar kvar......tjoho sen bär det av on vacation.
Cornelia och Philippa sitter och slöar framför Tv ´n ( PH sov över här inatt )dom somnade kl 23.00 men var redo för en ny dag kl.8.00 imorse, där åkte den sovmorgonen ( fniss ). Idag fortsätter jul städningen, granen ska ut och sen ska man jaga granbarr i hela huset. Väskor ska fyllas på så smått, högarna gås igenom ( gås ?!)och sorteras ytterligare....jag har knappt nått med mig om jag ser på dom andras högar. Hrm, har jag tagit med mig för lite????

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...