TIPP TAPP TIPP TAPP....

Julklapparna inslagna ,pust. Vinet i högsta hugg och ett ryggskott som är NÄRA. Känner riktigt hur nära det är innan ryggen låser sig fullständigt, minsta rörelse fel så kommer det till att smälla. AJ , har inte tid med sånt trams helt enkelt och vem tusan skulle kunna hjälpa mig med det nu i juletider ? Det får nog bli spikmattan. Jessica med familj kommer över på glögg och lite julmys om en lite stund. Har inte haft tid att träffa dom ,antingen jobbar jag eller Jessica så vi får aldrig till det. Tur vi har tre veckor ihop i Thailand.
Julkorten...vad hände med dom då? Tja dom är väl på vilovägar för vi har inte fått några än så det får väl bli en nyårs hälsning istället, typiskt.
Jag var nere i stan idag och handlade min julklapp , en ny mobil med bättre kamera. Tyvärr fick jag ju svika nokia och gå över till en sony ericsson istället något motvilligt....( FNISS )
Nä nu är det dax att hålla lillejulafton.
God Jul

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...