TJOHO ( MED LITE ÅNGEST )




Får smärre panik när jag hör att Jessica packat ner böcker.........böcker jag har ju inte ens börjat packa....pust, svett. Jag brukar vara väl förbered i normala fall men jag vet inte om det är fel tid på året att resa för mig, vi brukar ju inte åka förrän till sportlovet. Okej ,allt är framlagt men ej ännu sållat eller ner packat.
PANIK kommer jag mest troligen att ha på tisdag kväll efter jobbet och jag slår vad om att jag kommer till att glömma massor som typ pass, biljett, hotell voucher, tandkräm, ungarna eller nått annat. Jag bara känner det på mig.
Men det ska bli skönt verkligen och jag vet att jag är hemskt tråkig med mitt tjatande MEN FY FAN VAD JAG LÄÄÄÄÄNGTAR.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...