GODMORGON

Vilken trevlig kväll det blev igår. Man kan ju påstå att vi kom igång ganska snabbt vi tjejer och jag undrar om det inte var Marias fördrink ?? Maten på sundspärlan var en direkt katastrof, kall, seg och allmänt äcklig så det blev inte så mycket mat och jag insåg att det varit en jäkla tur att jag ätit några mackor innan jag åkte.
Utöver det så var det jätte trevligt, träffade en massa människor både från förr och från nutid. 1700 personer sa dom att det fanns och plötsligt som man gick en runda så sprang man på nån ,sen tog man en sväng igen och där stod en annan gammal kompis. Många av dom har man inte sett på 20 år ,tom en som jag inte sett på 28 år och ändå känner man igen varandra. Det måste ju innebära att man INTE åldrats det minsta eller hur ?! Känns ju fantastiskt med andra ord. Dansade så svetten porlade och när man senare stod och skulle ha tag i taxi hem så frös man så man knappt kunde ta ett steg och det värsta av allt var att det tog en jäkla tid innan vi fick tag i en taxi så när man väl kom hem var man blå. Tur att Lasse var vaken för han var betydligt varmare än mig.
Vad händer idag ? Ingen aning, tar det piano.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...