FREDAG MORGON

Ljuvligt att vakna upp och veta att man är helledig.
Idag blev man ju riktigt glad när man såg solens starka strålar också, nackdelen var förstås att man knappt kunde se ut ur fönstren för all skit som satt ivägen.
Det är min tur att klippas idag och Cassy får följa med igen eftersom jag tyckte att hennes klippning igår var obefintlig, syntes inte att hon blivit klippt över huvud taget så det får göras om idag. Ska hem till Lena i em , vi ska ha en liten kollege träff hemma hos henne, ska bli mysigt och intressant.
Efter besöket hos Lena så får jag slänga mig i bilen, hem och svida om för sen ska hela familjen ner till Malmö och se på genrepet av Melodifestivalen. Ungarna tycker att det ska bli skitspännande att få se hur det går till bakom kulisserna och är väldigt nyfikna på allt runt omkring.
Trots ledigheten så har man häcken full av bokade grejor och precis som vanligt så känns det som om man inte hinner med.....vilken tur att det bara är fredag och att man är ledig ( hahahaha)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...