MÅNDAG

Ja då är en ny vecka igång igen....jobb,jobb. Härligt.
Väntar på att Cassy ska ringa så jag kan hämta henne på filbornabadet, dom skulle tydligen simma idag. Min mor fick låna vår bil ( eftersom Lasse har deras bil )och köra henne och kompisarna till simmet och nu hoppas jag att hon hinner ringa innan jag ska börja jobba igen. Ett evigt pusslande med att försöka få ihop allt.
Men det ska nog lösa sig som det alltid brukar göra.
Ikväll jobbar jag länge tack vare att jag skulle varit i köpenhamn på torsdag och hade strukit den dagen men nu behöver vi inte åka til Köpenhamn iallafall. Nåja ,jag har lyckats att boka in nya kunder redan så det blev ingen ledig dag inte.
Vilken tur man har att göra...

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...