TRASSEL I PARADISET

Håller på nu med att polera upp kaklen med trassel efter att jag tvättat rent alla plattorna. Det ska bli underbart när det är färdigt städat...då har jag kommit till paradiset. Ganska trött på att torka golv och damma hyllorna flera gånger om dagen så det är ljuvligt nu när man är på sluttampen av finliret.
Min far har verkligen gjort ett bra jobb och det ska bli ett sant nöje att få duscha i detta fina badrum ( brukar inte använda denna duschen men nu är det så fint så nu kommer man nog till att duscha här oftare ).
Lars har flytt fältet ( hi,hi ) och är iväg och spelar bordtennis match nånstans i vårt avlånga land.
Okej, nu vet ni vad jag pysslar med idag och det är bäst att återgå till trasslet.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...