BELIVE IT OR NOT

Fattar ni.....jag har åkt skidor idag. Cornelia gick skidskolan först en timme och hon var jätteduktig både på att åka skidor och klara av knappliften. Senare under dagen blev det min ,Cassys och Malins tur att åka för första ggr. Vi hade hyrt en privat skidlärare i en timme och jag tänkte för mig själv att det här kommer ju aldrig till att gå vägen, hur ska vi kunna lära oss att åka ,bromsa och komma upp i liften på en timme. Men tro det eller ej, det gick hur bra som helst så till alla er som trott att ni skulle få lite rolig läsning måste jag göra er besvikna....DET GICK SKIT BRA. Efter en timme så skulle man kunna tro att vi inte gjort annat än stått på skidor i hela vårt liv. Faktiskt riktigt kul, okj jag håller mig i barnbacken men jag tar mig högre och högre upp. Cassy däremot slog en rejäl vädermölla det sista hon gjorde, det såg riktigt otäckt ut eftersom skidorna inte löstes ut och jag trodde minst hon brutit bägge benen. Otäckt men hon bara skrattade och sa - Hur gick det till, jag slog mig ju inte ens.
Efter detta så åkte vi tillbaka till stugan och jag säger bara holy shit vad jag är trött i benen och rumpan. Ha,ha tror minsan att det blir en jäkligt tidig kväll för min del idag.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...