FÖRSÖKS KANINER SÖKES......

Nej, nej jag håller inte på med nått djurplågeri utan jag menar försöks personer.
Ska ju ha kurs till helgen i bambumassage och det ser ut som om det bara är en anmäld och då måste kursdeltagaren ha någon att behandla.
Har redan lovat bort ett par timmar på lördag fm men behöver folk som kan ställa upp ett par timmar på eftermiddagen på lördagen samt på söndags fm och em. Det handlar om ett par timmar, beroende på hur lång inlärningstid som behövs.
Nån som kan och vill????
Sitter just nu och planerar upplägget för framtida kurser och framför allt upplägget om det nu bara är en person till helgen för då får man ju köra lite annorlunda eftersom personen som går kursen också måste känna HUR det känns att få denna fantastiska massage. Blir väl jag som får massera henne.
Tänkte sätta mig i solen lite och anteckna....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ställer gärna upp.. Det är väl det enda sättet man kan få massage i det huset.

Tina sa...

Du är inräknad redan....

Ethel sa...

Hej Tina! Jag kan på söndag em. Ring mig om du behöver mig. Kram Ethel

Tina sa...

Kanon Ethel, inte alls omöjligt att jag ringer dig under fredagen för att boka in dig till söndag em. Tack/ Kram

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...