GU VAD BRA DET GICK

Ja då har jag hållt i min första bambumassage utbildning helt själv och det gick jättebra. Gu vad det var roligt och Charlotte som gick kursen var supernöjd av dagens övningar. Jag la upp kursen lite annorlunda tack vare att det bara var en deltagare och vi avslutade med att jag gav henne en omgång bambumassage på dom områdena som vi gått igenom. Efteråt så kunde hon knappt prata...helt färdig var hon och frös jättemycket. Vi fortsätter imorgon och jag ska ringa in lite folk som får ställa upp imorgon som försöks personer. Nu ska jag bara koppla av, det är intensivt att stå sidan om och undervisa och man tänker hela tiden ett steg fram i behandlingen så man inte glömmer nått moment och man har stått upp mellan kl. 10.30 0ch fram tills nu kl.16.oo så man är lite trött i benen. Cassy kom precis hem från Ven också...även hon helt slut efter att cyklat runt på gula ven cyklar i blåsten. Men det verkade ha varit roligt även för henne idag även om det varit jobbigt.
Föresten , tusen tack Petra och Lars för att ni ställde upp idag med diverse kroppsdelar idag utan er hade det inte varit möjligt idag.
Godkväll

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...